روشهای معجزه آسا برای پیشگیری از ناتوانی جنسی مردان

روشهای معجزه آسا برای پیشگیری از ناتوانی جنسی مردان

یکی از موضوعات قابل توجه و پر حرف حدیث در رابطه با سلامت جنسی آقایان ، بحث ناتوانی جنسی است که میتواند بسیار چالش برانگیز بوده و علاوه بر به خطر انداختن زندگی زناشویی ، باعث کاهش عزت نفس و خجالت شخص میگردد. ما همیشه به موضوع پیشگیری کم توجهی میکنیم و تا وقتیکه دچار مشکلی نشده ایم ، تمایلی به جلوگیری و کاهش ریسک ابتلا به آن را نداریم. اما باید توجه داشته باشید که ناتوانی جنسی یک مشکل بسیار مهم و بزرگ است که با رعایت یک سری نکات ساده ، میتوان به میزان قابل توجهی ، ریسک ابتلا به آن را کاهش داد. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با :

چند روش معجزه آسا برای پیشگیری از کم توانی و ناتوانی جنسی مردان

آشنا کنیم. رعایت این نکات علاوه بر بهبود سلامت جنسی ، کیفیت زندگی شما را نیز افزایش داده و سلامت جسمی شما را نیز تا حدودی ارتقا میبخشد. برای اینکه بدانیم چه روش هایی تاثیر مثبتی بر پیشگیری از بروز مشکلات جنسی و بویژه نعوظ دارد ، ابتدا باید نسبت به نشانه های ناتوانی جنسی و عوامل موثر بر آن شناخت پیدا کنیم ، که میتوانید به سایر مقالات منتشر شده در وبسایت دکتر نادر رش احمدی مراجعه کنید.

روشهای معجزه آسا برای پیشگیری از کم توانی و ناتوانی جنسی

بسیاری از بیماری ها میتوانند زمینه ساز بروز اختلالات جنسی باشند و ما کنترلی بر آنها نداریم. به عنوان مثال هرگونه بیماری مرتبط با اعصاب و روان که میتواند بر راه های ارتباطی مغز با اعضای بدن تاثیرگذار باشد ، عاملی برای اختلال جنسی نیز میتواند باشد. مثلا بیماری پارکینسون ، آلزایمر، مولتیپل اسکلروزیس ، هرگونه ضایعات نخاعی و سکته مغزی از جمله بیماری های موثر بر اختلال نعوظ هستند که ما کنترلی زیادی بر انها نداریم.

اما چه روشهایی برای پیشگیری از کم توانی و ناتوانی جنسی مردان وجود دارد؟

کاهش و کنترل مصرف دخانیات و تنباکو
یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر ایجاد اختلالات جنسی ، استعمال دخانیات ، قلیان ، پیپ ، ویپ و… است. کاهش میزان استعمال دخانیات میتواند به پیشگیری از این مشکل کمک شایانی داشته باشد.

عدم مصرف افراطی انواع الکلیجات
مصرف افراطی و زیاد هرگونه مشروب و نوشیدنی الکلی میتواند با گذشت زمان باعث ایجاد اختلالات جنسی شود. بنابراین اگر مصرف کننده افراطی نوشیدنی های الکلی هستید ، حتما تجدیدنظر کنید.

ترک مصرف مواد مخدر
آمفتامین‌ها و کوکائین مهمترین مواد مخدری هستند که میتوانند مشکلات بزرگی برای توانایی جنسی مردان بوجود بیاورند.

کاهش وزن
اگر اضافه وزن دارید ، با کاهش وزن سلامتی را به خودتان هدیه دهید. شکم بزرگ و تجمع چربی در این نواحی برای نعوظ کامل مرد و نزدیکی مشکل ساز است.

ورزش آماتوری اما مداوم
انجام حرمات و تمرینات سبک ورزشی علاوه بر بهبود شرایط جسمانی شما ، میتواند مانع از ایجاد مشکلات جنسی شود. لطفا توجه داشته باشید که ورزش های حرفه ای همواره خطری بزرگ و تهدید آمیز برای بروز مشکلات جنسی محسوب میشوند. بخصوص ورزشکاران حرفه ای رشته های دوچرخه سواری ، بدنسازی ، وزنه برداری و فوتبال باید بیش از سایر افراد مراقب سلامت جنسی و دستگاه تناسلی خود باشند.

اصلاح سبک زندگی عادتهای غذایی
سبک زندگی به مجموعه عاداتی و رفتارهایی گفته میشود که ما در طول روز بطور مداوم آنها را تکرار میکنیم. این عادات شامل رفتار ما با دیگران ، جهت‌گیری فکری فردی و گروهی ، آداب و فرهنگ شخصی و اجتماعی ما میشود و مجموعه این عوامل سبک زندگی ما را میسازند. بهبود سبک زندگی با ترک عادتهای بد باعث کاهش تنش های فکری ، افزایش راندمان کاری ، بهبود روابط اجتماعی و در نهایت بهبود شرایط روحی و فیزیکی ما میشود.

اصلاح سبک زندگی عادتهای غذایی

ترک عادتهای بد غذایی
یکی از مهمترین نکات تاثیر گذار بر پیشگیری از کم توانی و ناتوانی جنسی در مردان ، ترک عادتهای مضر غذایی است. مصرف زیاد فست فود ها ، گوشت قرمز ، سرخ کردنی ها ، عدم مصرف میوه ها و سبزیجات به مقدار کافی و نادیده گرفتن غذاهای دریایی در رژیم غذایی مهمترین مواردی هستند که باید در مورد آنها تغییرات اعمال کنید.

دوری از استرس و اضطراب
یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر اختلالات جنسی ، مسائل روحی روانی هستند و در صدر این مسائل استرس و اضطراب قرار میگیرد. استرس میتواند مشکلات زیادی برای سلامت فرد ایجاد کند که علاوه بر مشکلات جنسی ، ریزش مو ، افزایش وزن ، افزایش فشار خون ، تضعیف سیستم ایمنی ، ناراحتی معده ، اختلال خواب و … را بدنبال دارد.

داشتن ارتباط جنسی در سیکلهای زمانی منظم
یکی دیگر از روش های حفظ توانایی جنسی ، داشتن رابطه جنسی مستمر در سیکلهای منظم زمانی است. اینکار باعث میشود بدن به یک چرخه ثابت و منظم عادت کند و همواره آمادگی و سلامت خود را در بالاترین حد ممکن حفظ نماید.
داشتن رابطه جنسی مستمر و مداوم تا حد زیادی از ناتوانی در برقراری رابطه جنسی و مشکلات نعوظ پیشگیری میکند.


چنانچه نیاز به مشاوره و ویزیت پزشک متخصص دارید ، میتوانید با دکتر نادر رش احمدی ارتباط بگیرید تا بهترین راه حل برای درمان 100 درصدی ناتوانی جنسی را دریافت نمایید.

دکتر نادر رش احمدی

جراح و متخصص کلیه ، مجاری ادراری و ناباروری

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X