مهمترین نشانه های ناتوانی جنسی مردان

مهمترین نشانه های ناتوانی جنسی مردان

ما پیشتر در یک مقاله جامع و کامل به بررسی علل و عوامل ایجاد اختلال نعوظ و ناتوانی جنسی مردان پرداختیم و شما را با بهترین روش های درمانی این مشکل آشنا کردیم. اکنون در این مقاله قصد داریم به :

بررسی مهمترین نشانه های بروز ناتوانی و کم توانی جنسی در مردان

بپردازیم. برای اینکه بتوانیم مشکل را حل کنیم ، ابتدا باید به شناخت درست و کاملی از بیماری و مشکلی که با آن مواجه هستیم برسیم. کم توانی و ناتوانی جنسی یک بیماری رایج در میان مردان است که افزایش سن دخالت زیادی در احتمال ابتلا به آن ایجاد میکند.

نشانه‌های کم توانی جنسی و عدم نعوظ کافی

نشانه‌های کم توانی جنسی و عدم نعوظ کافی

اصولا نداشتن نعوظ کامل (عدم سفتی و سیخ شدن آلت) ساده ترین تعریفیست که میتوانیم از این بیماری ارائه دهیم. اما باید نشانه های بیماری را بخوبی بشناسیم تا بتوانیم با دیدی واقع گرایانه بر خجالت و شرم درونی خود غلبه کرده و برای درمان آن به پزشک مراجعه نماییم. و اما مهمترین نشانه های نشانه‌های ناتوانی جنسی مردان عبارتند از :

کاهش میل جنسی

کم شدن میل جنسی یک فرایند کاملا طبیعی است که بطور معمول هر شخصی در طول زندگی خود ممکن است دچار آن شود. معمولا وقتی شریک جنسی شما رضایتمندی طرف مقابل خود را نتواند تامین کند یا اینکه با نیازهای جنسی شما هماهنگ نباشد ، بروز چنین اختلالی طبیعی است.
یکی دیگر از موارد موثر ، تغییر نظر و سلیقه مرد در رابطه با ایده آل هایی است از طرف مقابلش در ذهن دارد. این موارد میتواند شامل توارن اندام ، چهره ، آرایش و حتی شیو مو های بدن باشد.
در چنین مواردی بدن بطور طبیعی وارد مکانیزمی میشود که با کاهش میل جنسی و ایجاد فاصله ، شخص را طی مدت زمانی بلحاظ روحی نیازمند و تشنه رابطه کرده و در واقع وضعیت کم توانی بیمار یک حالت تدافعی محسوب میشود که مدتی بعد رو به بهبود خواهد رفت.

کاهش میل جنسی - مشکل نعوظ و تحریک پذیری

اما مشکل از جایی رنگ و بوی جدی به خود میگیرد که مرد در شرایط ایده آل روحی و روانی قرار داشته و عوامل محیطی مناسب نیز جهت تحریک شدن او وجود داشته باشد ، بطوریکه در گذشته ، شرایط مشابه میتوانسته به خوبی امیال جنسی شخص را بر انگیزد اما اکنون تاثیر زیادی روی او ندارد. اگر با چنین مشکلی مواجه هستید ، باید کمی نگران باشید و به دنبال راه حلی برای درمان قطعی ناتوانی جنسی خود بگردید.

اختلال و مشکل نعوظ آلت

نشانه دوم بروز ناتوانی و کم توانی جنسی در مردان ، عدم نعوظ کامل آلت مرد است. این مشکل زمانی نمایان میشود که شخص دارای میل جنسی بوده و بلحاظ روانی تحریک شده و آماده برقراری رابطه است ، اما نعوظ شکل نمیگرید و یا بطور کامل انجام نمیپذیرد. وقتیکه نتوانید نعوظ قوی و محکمی که برای رابطه جنسی لازم است را داشته باشید ، دچار اختلال نعوظ هستید.
بروز چنین حالتی بصورت دوره ای ، یک اختلال گذرا محسوب میشود و جای نگرانی ندارد ، اما اگر مدت زیادی شخص با چنین مشکلی دست و پنجه نرم میکند ، باید به دنبال چاره ای برای مشکل بود.

عدم حفظ نعوظ

نشانه مهم سوم برای پی بردن به مشکل ناتوانی جنسی مردان ، عدم حفظ حالت نعوظ است. این حالت زمانی رخ میدهد که شما نعوظ کامل دارید ، اما در طول رابطه و پیش از ارضا شدن ، آلت سفتی خود را از دست میدهد. این حالت نیز میتواند دوره ای باشد و هر شخصی در طول زندگی خود این موارد را تجربه میکند ، اما ادامه دار شدن موضوع باید پیگیری شود.

نکته مهم : توجه داشته باشید که تقریبا تمام مردان در برهه ای از زندگی خود ، دچار اختلالات موقتی نعوظ میشوند که چنین مواردی خودبخود مرتفع شده و مشکل شخص حل میگردد. بحران های روحی ، درگیری های کاری ، فشار عصبی ، اختلافات خانوادگی ، مشکلات تغذیه ای ، سرماخوردگی های ویروسی ، کاهش قوای جسمانی و بسیاری موارد مشابه اینچنینی میتواند شخص را بصورت موقتی دچار ناتوانی جنسی کند.

ناتوانی جنسی دوره ای میتواند از یک هفته تا 3 ماه به درازا بکشد و معمولا شخص خودش متوجه زمینه و علت بروز مشکل میشود. بنابراین پیش از اینکه نگرانی در مورد مشکل خود داشته باشید (که میتواند به حاد بودن بیماری دامن بزند) ابتدا عوامل ساده و مشکلات روزمره و سبک زندگی خود را تجزیه و تحلیل کنید.


چنانچه نیاز به مشاوره و ویزیت پزشک متخصص دارید ، میتوانید با دکتر رش احمدی ارتباط بگیرید تا بهترین راه حل برای درمان 100 درصدی ناتوانی جنسی را دریافت نمایید.

دکتر نادر رش احمدی

جراح و متخصص کلیه ، مجاری ادراری و ناباروری

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X